YAY för mig!

Nu är det höst minsann. Jävlar i min låda va kallt det är på morgonen! Imorse höll jag på å frysa händerna av mig mellan bilen och sjukhuset. Och värre blir det ju.... Nästan deprimerande :-/
Men NEJ! Jag ska inte låta mig själv falla in i något negativt. Först väntar en underbar, varm och skön semestervecka i Turkiet nästa vecka. Och sen ska jag med klara ögon vänta in vintern.
Istället för grå och trist höst kommer det bli en färgrik och sval höst. Istället för en mörk och hemsk vinter kommer det bli en mysig och vit vinter :-)
Ut med det negativa och IN med det positiva. Japp, i know. Svårt... Met det skadar inte å försöka :-)
 
Ungefär som nyss när jag avslutade ett samtal med en förb*at otrevlig tant och fick ett frispel och kallade henne ett antal fula namn. Inte bra... :-/ Men det positiva med det är att jag åtminstone inte sa dom fula namnen högt i telefonen :-D  Ser ni! Tänka positivt i alla lägen! ;-)  YAY för mig! ;-)
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sen mitt i vintern får ni komma och snosa bäbis! Det lever jag på nu när det börjar bli kallt :)

2012-09-06 @ 09:15:42
Postat av: Eken

Mmmm myyyys :-) En lilltös :-)

2012-09-06 @ 12:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0