Möhippa!!

Igår var det meningen att jag skulle vara barnvakt till Leo vid 10 taget. Medan Maria tog med Anton till sjukhuset. Och när vi satt där och mös som bäst jag och Leo under täcket och tittade på Emil. Så ringde det på dörren..... Och utanför står alla mina underbaraste goa tjejor och sjunger "Idag är ingen vanlig dag för idag är ekens möhippedag". Det tog mig en bra stund att fatta vad som hände. Och när jag gjorde det så blev jag generad och därefter tårögd :-)

Jag vet inte hur mycket jag får berätta så jag säger bara att det var den roligaste dagen! Jag hade inte kunnat önska mig en bättre möhippa :-) Helt otroligt underbar dag :-)

Tyvärr fick jag åka hem redan vid 23.30. Och NÄÄ det va inte pga jag var för full. Fast det trodde jag iochförsig själv först med när jag låg där och kräktes.... Fast när jag kom hem så hade jag över 38 graders feber. OCh kräkorna fortsatte all night looooong :-/ Och hela dagen idag har jag haft feber och mått riktigt dåligt.

Jag vet inte riktigt men. Jag kan nog känna att jag inte riktigt förtjänade att få magsjuka mitt under min möhippa. Inte efter allt som hänt redan.....  Så man funderar ju redan nu vad som kommer hända på bröllopet :-/

Men tack alla underbara fin älskade vänner! I löööööv you! Ni är bäst! puss puss puss!!!








Kommentarer
Postat av: Eva Eriksson

Vad tråkigt att du blev sjuk på din möhippa!!! Du kommer nog må bättre på ditt bröllopp får man hoppas!!!

Många kramar från Eva!!!

2012-05-07 @ 08:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0