Vad har hänt?

Ptja.... inte mycket. Jag jobbar ju den här veckan ut innan min semester börjar. och låt mig säga att det SUGER!!
För nu har det ju äntligen blitt fint väder. Och sitta instängd på röntgen hela dagarna blir man inte brun av.. :-/
 
Helgen va iallafall underbar. Det va varmt och skönt och vi hade det gött hemma i solen med lek och grillning. På söndagen tog vi och drog iväg till Ockelbo marknad. Vi höll aldrig på att komma ifrån hopp borgen dom hade där :-D
På måndagen tog jag en välbehövlig extra ledig dag. Och så tog vi vårt pick och pack och gick till Furuviksparken. Solade och badade en stund. Åt lite fika vi hade med oss. Och sen gick vi en stund i parken och kikade på djuren. Och avslutade inne på tivolit med glass, popcorn och varieté showen dom har. Sen promenerade vi hem och åt en mysig middag ute på altanen. Myyyyyyyys!!!!  I LÖÖÖÖÖV sommaren.
Jag kan sitta ute på altanen och bara känna lukterna och höra alla ljud hur länge som helst. Bara njuta av nuet :-)
3 dagar kvar, sen är det semester!! WIIII!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0