Raketfart direkt ba

Fast det är precis som jag gillar´t :-) Efter en rejäl magsjukedust så hade man liksom lite lätt glömt bort allt som hände på jobbet. Det blir så när man ligger och kräks. Det hänger liksom med en å annan hjärncell oxå. ;-)

Idag var allt som vanligt igen iallafall. Som om inget hade hänt. Upp kl 6 för att göra sig själv och barnen klara för en lång dag på jobbet/dagis. Lämningen gick förvånandsvärt bra faktiskt! Lite sura miner från Theo och vägran att klä av sig. Men till slut gick det bra oxå och jag kunde pussa och säga hej då till två glada kids som i stort sett totalt sket i att mamma gick. Skönt ändå! Så kl 07.07 klev jag utanför dagisportarna (Jag börjar jobba kl 7) med långa steg mot bilen. Jag lovar, jag körde lagligt heeeeela vägen in till stan. :-)

Tandregleringen nästa med Rasmus. Kl 7.30 skulle vi befinna oss där för att göra röntgenbilder och göra modeller på hans tänder. Nu har utredningen startat. Förmodligen får han väl tandställning pga framtänderna. Men det tyckte han var rätt okej ändå. Make till duktig gosse jag har då!! Jisses, han var så jäkla duktig. Stolt som en höna är jag! :-D
Inget gnäll eller nånting utan han bara hängde med på allt som gjordes. Jag erkänner, jag hade nog inte låtit dom trycka in den där äckliga lerkleggan i min käft HELT frivilligt inte :-/ Så jag har iallafall världens duktigaste grabb :-D Som förövrigt fyller 9 år på torsdag!! Min stora kille!  <3

När det var klart var det bara att dra iväg till sjukhuset för att sätta igång och jobba. Och det vart raketfart på en gång det. Strul med SHS servrarna. Men fasen asså, jag tycker det är kul när det händer grejjer. Man ska ha fullt upp på dagarna. Då är det roligt :-)

Dock är väl inte magen helt i sin ordning ännu efter magsjukesvängen. Så det fick bli en smoothie och en fralla till lunch idag. Det funkar :-)

Oh oh oh!!! Just ja! Jag har bokat ett boxningspass imorgon!! thihihihihiih  Spännande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0