Sticker till Cypern en sväng

Idag har det varit helt och hållet bara familjemys. Februari månad innehåller inte mycket kvalitetstid tillsammans. Så man måste försöka passa på när det finns tid.
Leklandet mellan 11-14. Sen inhandla lite godis till kvällen och sen hemåt. Mysa mysa mysa med godis framför tv:n. Gosa så mycket det bara går :-)

Nu är det bara 3 timmar kvar innan jag åker bort i några dagar. Cypern tur och retur på tre dagar.
Åker redan ikväll till Radisson blue för att spendera natten där. Kl 4.30 bör vi befinna oss på Arlanda för att checka in bagaget. Vi har ju lite mer än bara kläder med oss......
Kl 6:15 lyfter planet för att mellanlanda i Köpenhamn. Byte av plan som landar i Aten. Och från Aten till Larnaca. Sen är det bil därifrån till Nicosia. Är framme söndag kväll. Jobba på måndagen. För att sedan åka hemåt igen kl 8:20 tisdag morgon. Blir en lite jobbig resa kan jag gissa.....

Som alltid när jag ska iväg någonstans överhuvudtaget utan min familj, så har jag lite ångest. Jag har lite problem att åka iväg från familjen kan jag erkänna..... Speciellt när jag vet att Peter kommer ha det jobbigt på nätterna ensam med två barn. Men.. jag hoppas det kommer gå bra allting.

Iallafall, hej då på några dagar :-)


Kommentarer
Postat av: Kristin N

Ha det så bra!

2012-02-11 @ 17:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0