Lurad! Av en 2 åring....

När vi satt där vid matbordet och åt middag igår kväll så strulade Theo som vanligt med maten. Jag lutar mig över matbordet åt hans håll.

Jag: Theo, nu vill mamma att du äter två tuggor iallafall. *håller upp två fingrar*
Theo: aaa
Jag: Kan du äta två tuggor då, det kan du väl göra. Bara två tuggor. *håller upp två fingrar, igen...*
Theo: aaa   *nickar, ser glad ut och äter två köttbullesmulor som ligger på bordet. Tittar upp på mamma och ser ännu gladare ut*


 Totalt lurad av en 2 åring..... Vad säger jag nudå?


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag kan se hans "peter-flin" när han gjort det! :)

2011-10-06 @ 08:13:43
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0