Bloggandet går inge vidare...

Det går flera dagar mellan bloggandet. Skitkass är jag! Men nu fick jag några minuters ledigt så jag sätter mig ner och skriver några rader.
Lund resan gick bra. Det är ju så jäkla mysigt å flyga!! Inte ofta man får chansen å göra det :-) Även om det bara var en kort stund :-) Jättetrevliga människor har vi fått träffa på sjukhuset. Och massor av matnyttig information fick vi med oss. Skitfin stad är det oxå. Massor av vackra byggnader. Vi passade på att ta en sväng förbi stan när vi gick hemåt i torsdags. Och var in i Domkyrkan som ligger nere på stan. STOR och mäktig byggnad :-)

Men det va väldigt skönt att komma hem till Gävle igen på fredag eftermiddag. Det blev mycket kramar och pussar med både barn och sambo :-) Och så har det varit bara hemma mys hela helgen. Idag är det fars dag och det inledde vi med en liten farsdagpresent till pappa Peter. Och så mysfrulle.
Fast nu är det inte så mysigt längre. För nu har projekt storstädning inletts.... inge vidare skoj :-/ Men ett måste.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0