Nu ä man bra trött

En minst sagt intensiv dag har det varit. Otroligt fint väder och varmt oxå! vi har varit ute HELA dagen. Rasmus har varit hos kompisar hela dagen som vanligt, så han har man knappt sett skymten av annat än när han varit hemma och ätit. Theo springer och grejjar hela dagarna och verkar stortrivas med det. Agnes sitter i pölen på altanen och hänger med i famnen när vi strosar på gården. Och verkar oxå älska att vara ute :-)
När barnen skulle sova tog vi en långpromenad efter havet. och det var SJUUUUKT varmt. Det rann av mig när vi kom tillbaka. Puh! Men skönt vare :-) Som vanligt var det en övertrött Theo som TOTAL vägrade allting när det var dags att göra kväll. Hysteriskt skrik, kastande och sparkande så om någon hörde skulle dom tro vi höll på att ha ihjäl ungen säkert.... Puh... Det är inte lätt just nu. Han har hamnat i någon slags trots. Allting är NÄÄÄ!!! Hoppas verkligen inte den blir långvarig....  Behöver jag säga att vi är totalt slut både jag och Peter just nu. Känns som vi skulle behöva sova i en vecka... Tyvärr börjar ju en ny vecka imorgon. Bara å bita ihop som vanligt antar jag.  Det är tur att dom är så jäkla söta iallafall!!!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0