Lite bättre dag

Fruktansvärt mossig i huvudet av sömnlöshet har jag varit idag. Men! Får man inte sova så gäller det att underhålla sig så att man inte somnar ståendes. Så det blev en sväng på stan med Lisa för att försöka hitta lite kläder till lördagens festligheter. Därnere på stan stod jag som ett fån och stirrade på alla kläder. Vad fan har man på sig nuförtiden när man går ut då!!?? Det va ju hundra år sedan sist.... Gråhårig 34 årig trebarnsmorsa. Rätt ute vill jag lova. Men med Lisas hjälp så hittade jag en klänning och en snygg blusaktig grej :-)
Vi får se vad det blir jag sätter på mig på lördag.

Ja... just jävlar! Vad ska jag visa när jag ska in på krogen då?! Jag har ju lyckats slarva bort hela etuiet med visa, körkort, jetkort mm. Och passet har gått ut... vad gör man nu?

Skit på tv och trött som aldrig förr. Det blir nog tidigt i säng....


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Man går in på krogen med Kristin Nylander förstås. Blink blink

2011-05-19 @ 10:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0