Kass humor kanske

Men när jag läste det här fick jag en rätt rolig bild framför mig. Man är ju lite lättroad. hihihi


“Några jag känner ville ha Robin Hood sången (från Kevin Costner filmen) som ingångsmusik på sitt bröllop. Kantorn var inte helt säker men de förklarade osv. När han sedan stämmer upp till ingångsmusiken i kyrkan så spelar han den från Disney-filmen; “... Jodiladi jodiladi hoppsan vilken dag” ... vad göra!? Brudparet fick gå in till den musiken under många leenden och lite skratt. Kantorn kom efter vigseln mycket nöjd fram till dem och berättade att han hade haft lite besvär men sedan kommit på att barnen hade en Robin Hood skiva och lärt sig den därifrån...”.
“Nynnar”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0