Jag har tänkt om

Jag har tänkt om helt. Jag har insett att jag aldrig kommer kunna bära upp den klänningen jag fastnade för först. Den är alldeles för figurig och tight OCH urringad. Iallafall när man inte har någon byst kvar..... Jo, det blir så efter tre ungar. Men men så äre.
Iallafall så har jag hittat en annan jag fastnat för. Jag hoppas hoppas verkligen den finns att få tag på i någon svensk butik så man kan prova och se hur den sitter. Sen tänker jag beställa den från USA för 153 dollar. Som hittat! :-D








VAD TYCKS!?


Kommentarer
Postat av: tina

Hur fin som helst:-) du kommer bli den vackraste ever:-) puss

2011-05-26 @ 18:49:52
Postat av: Kristin Nylander

Instämmer med föregående talare. Du kommer vara så vacker i den!

2011-05-26 @ 20:23:46
Postat av: Mirre

Du kommer bli den finaste bruden i den där klänningen...Peter kommer bli knäsvag! =)

2011-05-27 @ 14:48:54
URL: http://mirrepirre.blogg.se/
Postat av: Charlotte

gud va underbart vacker.. :D

2011-05-28 @ 17:00:10
URL: http://angelsoflove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0