Ja jisses...

Jisses va hjälp man fick av Gävle hälsocentral då. Visst, jag fattar att dom inte kan ge varenda jäkel som hostar en läkartid. Men det enda jag fick i telefonen var att "nä tyvärr, det finns ingen hostmedicin man kan ta när man ammar. Du kan äta noskapin som förmodligen inte går ut i bröstmjölken"
FÖRMODLIGEN!? Okej... Det känns väl sisådär å ge sig på noskapin isåfall. Sen fick jag höra att det går elaka hostor nu som kan hålla på upp till en månad. Happ... bara typ 2 veckor kvar å hosta då.. :-/

Att gå och lägga sig är lite lätt ångestfyllt nuförtiden kan jag säga..... Sova? Vad f*n är det?!
Det har jag glömt för lääänge sen. Och det lär nog dröja ett bra tag till innan jag få komma på det igen har jag en känsla av.

Det är minst sagt tuffa tider just nu. Eller... det har varit jävligt tuffa tider i flera månader nu. Oftast blickar man framåt och talar om för sig själv och varandra att det ju kommer bättre tider. Det kommer inte vara såhär för alltid. Men när dom där tuffa tiderna rullar på månad efter månad... Är det ibland väldigt svårt att inte halka ner i det där svarta hålet. Det är en jäkla tur att våren är på gång och det är ljusare ute. Jag tror ingen av oss orkar mycket mer nu.....



Ohh these times are hard
They are making us crazy
Dont give up on me baby....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0