Risigt....

Långhelgen kom och den gick lika fort. Tyvärr.... men man kan ju trösta sig med att det är sommar nu iallafall. Och om knapt en månad är vi tillsammans 5 härliga veckor igen :-)

Skuldkänslor deluxe härjar i mig. Jag har inte sprungit eller promenerat sedan i torsdags. Igår var jag någe fruktansvärt trött och frös å frös som en galen. Stoppade i mig både chips och glass. :-/
Det fortsatte idag... Har varit frussen som en galen. Fryser och fryser trots att det är varmt ute. Trött, hängig, ont i huvudet och lätt illamående. Så det blev inget löppass idag heller. För jag totalslocknade på soffan och sov i över 1 timma här på kvällen. Tog tempen som stod på 37,6..... märkligt. Jag har en normaltempt på 36,5 ungefär. Så detta gör att jag mår lite smårisigt. Märkligt bara.... och jäkligt tröttsamt. Så... idag slank det oxå ner både chips och glass. FAN va dålig jag känner mig :-(  Men just nu känner jag bara ingen ork.
Jag hoppas på att må bättre imorrn så jag kan ta en löprunda. Eller åtminstone en promenad.
Sen får man hålla tummarna för att man inte gått upp ett par kg :-/

Dåligt Kristin! Dåligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0