Lite irriterande faktiskt...

Först en, sen två och sen tre osv.... Jag fattar inte riktigt faktiskt. Jag håller koll (eller försöker iallafall väldigt mycket) på när mina kompisars barn fyller år och lämnar datumet öppet för att kunna gratta. Men tydligen har dom flesta glömt bort att Theo fyller år på lördag. Eller så är det inte viktigt helt enkelt. Men men.... jag ska väl inte bry mig så mycket antar jag,
Jag kanske är jävligt fjantig? Men jag fattar det fortfarande inte.... :-/

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Uppdatering 10 juni

Vaknade idag och kände bara SKIT SAMMA! Vi får se vilka som dyker upp imorgon. Just för tillfället är det bara mamma och pappa som kommer. Det känns tråkigt bara för Theos skull... som inte får något riktigt kalas med sina kompisar här. :-(
Men såhär gör vi. All släkt och familj är välkomna att gratta Theo. Alla andra får dyka upp om dom vill, det blir en bonus isåfall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0