Inget bloggande


Det har varit torka på bloggandet några dagar. Det händer mycket under semestern och all tid går till familjen såklart :-D
Det har varit kolmårdenresor, kolbäck och hudik. Nu har vi en ynka vecka semester kvar tillsammans. Och den ska spenderas i lugn och ro i hemmets vrå. Med lite enstaka dagsutflykter bara. Som igår när vi var på fjärran tex. Jisses va Agnes gillar å bada. Hon skrek och tjoade av lycka. Vi fick pussar som aldrig förr av henne där i vattnet :-D Theo, inte lika lycklig. Visst tyckte han det va kul. Men han är inte lika badig som henne.
OJ va trötta dom var efteråt iallafall. Agnes somnade i min famn på väg ut till bilen. Och Theo i bilen. Sen sov dom 2 timmar när vi kom hem :-)

Idag, inte lika rolig dag. Agnes vaknade 5 och Theo 6. Sen har det varit yl och grin HEEEELA dagen. SHIIIIT va trötta vi är i öronen nu. Nu sover dom små glina ÄNTLIGEN! Får man säga så? Puh... vi behöver vila både öron och psyket nu. sikken dag....

Gräsklippning i spöregn, ett löppass, plockat ihop återvinning och vikt tvätt. Jag tror jag gjort mig förtjänt av lite glass :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0