Skönt med lite sällis

Har haft en superskön dag. Och nu är kl redan 15 snart och Peter kommer hem :-D
Natten var väl inge vidare... Inte mycket sömn. Agnes har feber idag med pga vaccineringen. Och verkar inte må någe vidare... Hon skrek som en tok imorse igen så jag fick ge henne en alvedon sup. Sen har hon sovit mest hela dagen. Hoppas hon kryar på sig snart. Men morgonen har gått bra ändå tycker jag. Theo har velat mysa mycket i knät. Så vi har haft det gosigt.

Strax efter 11 kom Maria, Leo och Joey och hälsade på ett par timmar. Underbart att få lite sällskap. Det känns som man är isolerad härhemma. Så det va jätteskönt att få träffa tjejerna och prata lite en stund. Och jag tror Theo tyckte det va jättekul att få träffa Leo. För han hejjade glatt när han såg honom. Och vinkade länge vid fönstret efter dom åkt hem igen. hihi
Stackare... han får inte leka mycket inte pga hur sjuk han är jämt. Men hoppas det ändrar sig efter tisdagen nu :-) Hoppas måste man göra!

Just nu ligger Theo och kollar på bollis i soffan och myser. Agnes sover och jag sitter här och bloggar. Ska köra ett träningspass när Peter kommer hem. Känner mig taggad efter vilodagen igår. Och imorgon är planen VOLLEYBOLL!!! TJOHOOO va kul! Längtar verkligen :-)
Förhoppningsvis... om jag FÅR. Tänkte jag försöka träna en dag i veckan.... om jag får alltså?! Snälla, söta pleeeeeaaseee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0