Happy wife, happy life!

Nu har jag på allvar satt igång med "Operation må bra".
Denna vecka har sett ut som såhär:

Må: Promenad 30 min. Crosstrainer 20 min
Tis: Crosstrainer 15 min. Lättare överkroppsträning i form av hantelövningar och ryggups.
On: Vila
To: 15 min crosstrainer. Lättare överkroppsträning i form av hantelövningar, ryggups och situps
Fr: 2 timmar volleyboll

Imorgon kommer jag nog förmodligen inte komma ur sängen. Det där volleybollpasset var någe HELT annat än lite sketen crosstraining. Jävlarimej säger jag bara! Jag var totalt bortdomnad i både armar och ben ett tag där. Det gick på ren vilja. Så jag som har tjatat om att jag längtar efter träningsvärk kommer nog få ångra det bittert imorrn har jag en känsla av....
MEN! jag tänker INTE klaga! Jäklars va glad jag är! Jag blir verkligen så sjukt jäkla glad av att träna. Och även om jag kommer måsta kasta mig ner på skithuset imorrn pga benvärk så  kommer jag vara glad.
Bortdomnade armar och ben. Jag vill ha mer! BRING IT ON! säger jag bara.

Sen har jag ju såklart lagt om kosten lite. Ingen banting alls. Bara tagit bort all den där onyttiga småätningen på kvällarna. Chipsen och glassen som åker fram lite då och då.
Smygvägde mig imorse faktiskt. Och hade redan gått ner 1 kg!! LYCKA!!

Hoppas verkligen jag grejjar att hålla i det här nu :-)



Happy wife, happy life!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0