Vi mår lite bättre

Iallfall jag. Fortfarande hes, hostig och snorig. Men definitift inte nära döden längre :-)
Sen har Theo varit på dagis både idag och igår så jag har fått chansen att vila på dagarna. Vilket gör underverk när man är sjuk.
Det gick iallafall mycket bättre å lämna Theo på dagis idag. Han sprang in glatt, vinkade och sen sket han i mig. Gött, det är så det ska va anser jag.


Sooo! Back to träning igen är det ju tänkt då. Det har ju inte blivit ett skit träning på två veckor nu pga all sjuka. Och det har säkerligen resulterat i att jag gått upp nått kg. Även fast jag inte ätit någe konstig. Det behövs inte när man har en kropp som jag, den går upp av sig självt bara för att jävlas.... :-/
Iallafall! Jag tar VÄLDIGT gärna emot tips hur jag ska träna och vila. Jag kan inte göra sååå mycket med kosten ännu annat än att hålla mig borta från socker i så stora mängder. Sen kan jag ju inte dra iväg så värst på träningar. Så det är hemmaträning som gäller.
tar tacksamt emot tränigsprogram! Har en crosstrainer hemma så det funkar väl :-)

Kom igen, hjälp mig nu :-)





Kommentarer
Postat av: Petra

Har du pilatesboll? Jag har några riktigt bra magövningar isåfall! Jag känner iallafall skillnad! Pilatesboll och medicinboll och du kan träna massa rygg och magövningar. Jag skulle rekommendera en halvtimme crosstrainer så ofta du kan, och styrkeövningar 2-3 ggr i veckan.

2011-02-17 @ 05:51:29
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0