Näe.... :-(

Näe han är inte alls pigg vår lilla Theo. Tempen imorse visade bara 37.5 så det kändes som att det kanske var på bättringsvägen. För ett par timmar sedan drog han ur sig jordens mest illaluktande bajs i massor!! UÄÄÄK! Sån där riktigt sjuk bajs. bläääää
Och för några minuter sedan slocknade han i soffan bredvid mig. Och det händer BARA när han inte är pigg. Aldrig i livet att ungen skulle sova frivilligt annars. Inte ens fast han är dyngtrött.
Så... nä, han är inte alls pigg :-( Undrar vad det är... Om det är öronen eller bara ett vanligt virus. Han är ju förkyld igen så det kan ju gott vara öronen. Jag ser ju direkt när han är sig själv eller inte. Även om han är rätt så pigg även om han är sjuk. Men det blir definitift inge dagis imorgon iallafall. Han behöver vara hemma och vila upp sig nu. Så får vi se om det fortsätter såhär så får vi kolla upp öronen på honom.

Agnes är lite småsnorig men verkar rejält pigg och glad ändå :-) Och idag kommer Rasmus hem. Hoppas att han håller sig frisk iallafall.

Tänker tillbaka på dom där veckorna när Theo var HELT frisk och mådde prima! Och känner mig som en rutten morsa som satt honom på dagis och gjort honom sjuk igen :-( Det är ett jävla helvete att det är ett måste å gå igenom en massa virus.... bläääää
Till råge på allt känner jag mig rejält vissen själv. Ont i ryggen och konstig värk i kroppen och fruktansvärt trött bara.


//Orka.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0