Minst sagt intensivt

Det är bara å glömma att det är på bättringsvägen med Theo. På eftermiddagen blev han varm igen och hade 38.1 graders feber. Hängig och gapig. Känner igen det så väl från förr.....
Imorgon är det dag 4 om han fortfarande har feber. Så då blir det nog till å ringa öronkliniken för att kolla upp öronen. Det som är bra med rören är att han aldrig mer behöver ta penicillin för öroninflamation oralt någe mer iallafall. Utan nu får man droppar som ska direkt in i öronen. VÄLDIGT skönt måste jag säga.
Bara å vänta och se hur han är imorgon.

Det är iallafall minst sagt intensiva dagar när han är sjuk. Speciellt nu när man verkligen inte mår hundra själv. Jag har som influensa symptom ungefär. Och det känns verkligen som att jag har feber. Men icke! Ingen feber. Jäkligt irriterande att må såhär då! Jag behöver vara pigg nu när Theo är sjuk!!! GAAHH


Gofisen när han somnade i soffan i förmiddags.


Har precis kommit ut från en skön dusch. Snart ska jag däcka i sängen. Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0