Det finns inga rutiner!

Agnes vaknade strax efter 6 och jag tog över henne till mig och ammade. Peter stack in huvudet i sovrummet runt 6.20 och sa att Theo fortfarande sov. Höm.... happ.. Hur gör vi nudå?
Igentligen är ju det hela rätt så lätt. Vi ligger kvar tills Theo vaknar helt enkelt och jag har babyvakten inne hos mig. MEN! Det blir bara helt fel för oss alla när han sover länge. för det händer ALDRIG!
Peter blir sen även fast han inte har någon annan att se till än sig själv därnere. Och jag kan inte somna om för jag ligger bara och väntar på att han ska vakna.... :-/ Helknasigt. Det hela slutade med att Peter blev senare än någonsin. haha

Nä kids! Nu får nog så fint fortsätta stiga upp kl 6 annars blir det kaos härhemma. :-)

Idag är mamma Kristin mycket piggare. För hon fick sova till kl 3 inatt utan att vakna. Mycket skönt :-)

//Godmorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0