Sysselsättning


Dag 6 på Agnes inskolning och det verkar gå bra. Det är mest Theo som tjorvar när jag ska gå faktiskt. Speciellt om det är "fel" fröknar som han ser det. Man måste ha varit runt Theo i cirka 4-5 månader innan han börjar acceptera någon ny :-/ Inte lätt det där.... Men som sagt, det verkar gå bättre med Agnes :-)

Igår sysselsatte jag mig med att städa lite. Idag ska jag fixa till min rygg, passa på att handla dom sista julklapparna samt handla hem lite ingredienser till julbak. Som jag säkert sysselsätter mig med imorgon då. NÅTT måste man ju ha att göra.

Nä, nu måste jag ta min shoppinglista och dra! Tjing!!



Kommentarer
Postat av: Petra

BRA att du fixar ryggen! :)

2011-12-06 @ 10:45:31
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej hopp, kan du mejla mig för att vara med som enkätmamma i ett magasin. Hälsningar Emma [email protected]

2011-12-07 @ 10:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0