Peppning tack!

Jag som var så jädrans duktig att springa flera dagar i veckan i över 6 månader. Varför VARFÖR la jag av bara för att det började bli mörkt på kvällarna :-/ Det är mörkt ja, men det finns ju andra alternativ. Det kändes okej då, men nu har jag lätt ångest eftersom jag måste börja från sida ett igen.

På måndag är det exakt på dagen 5 månader kvar tills vi gifter oss. Det innebär att jag har 5 månader på mig att gå ner dom 7 kg som är kvar till min normalvikt. Så, från och med den 1 januari 2012 så börjar mitt nya liv.
Jag måste MÅSTE börja träna regelbundet igen.  Och jag måste sluta slaffsa i mig massa glass på helgerna. Äta bättre osv. Jag borde klara det tycker jag.

Jag behöver peppning i massor! MASSOR! Tips, idéer på träning och mat. En kettle ball ska inhandlas oxå. För jag tänker då iallafall ha hyffsat snygga armar i min brudklänning :-P
Sen är det ju såklart inte bara bröllopet. det skulle ju vara lite kul att få ha lite snygga sommarkläder på sig :-)

Så alltså. PEPPNING!


Kommentarer
Postat av: Elin

Börja på poledance!. Grymt bra för hela kroppen, speciellt armarna:-) Skitkul är det dessutom, känns inte som träning.

Jag som stått stilla länge nu har t.o.m. tappat cm:rar runt rumpa och lår:-) Kör hårt, jag hejjar på!!

2011-12-30 @ 22:22:21
Postat av: Elin

Ses vi på torsdag?

2011-12-30 @ 22:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0