Det blir bara värre och värre

Det är knappt sant det här, men det blir bara värre och värre verkar det som. Nu har jag REJÄL ångest inför nätterna. När Theo var liten, visst var det skitjobbigt och jag var TRÖTT när han inte sov.
Visst att han åt varannan timma kanske. Men han somnade ju om på en gång iallafall.
Agnes somnar inte om alls... och jag lovar, jag har provat ALLT!

Natten:

19:00 somnar efter att ha ätit 200 ml välling
22:30  vaknar för att äta 150 ml ersättning
00:00 Somnar hon om igen efter att ha pratat och grejjat i 1½ timma
00:50 Vaknar igen och totalvägrar att somna om.
02:10 Somnar hon om igen
04:44 GODMORGON!!!


Fy fan...... :-( Jag är så trött så jag orkar inte ens titta på mina barn idag.....

Kommentarer
Postat av: jesse

Uscha lider med er Hur mycket ska ni behöva stå ut....nova var ju lite så första halvåret men inte sådär mycket man får ju aldrig tillbaka energin.. önskar man kunde hjälpa till

2011-04-21 @ 08:20:22
Postat av: lovisa

Godmorgon:D

2011-04-21 @ 08:43:42
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: ja vet:/ grymt hemskt!

2011-04-21 @ 10:10:23
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0