Men nu jävlar!


Vad är det för fel på dagens politiker?! När deras förslag närmast liknar diktatorfasoner. Det är ju inget nytt att vänstern vill att föräldrar ska dela lika på föräldraledigheten. När Lars Ohly sätter sig för att debattera i TV4 och får frågan om han verkligen tycker att det är rimligt att en mamma ska behöva avbryta amningen pga man måste dela lika på föräldraledigheten. Och den TOTALT jävla insnöade människan kastar ur sig "Ja men jag var minsann hemma med båda våra barn 8 månader vardera. Och det finns något så modernt nuförtiden som heter bröstpump"  :-O  Man ser att till och med den kvinnliga programledaren reagerar och får anstränga sig för att inte spåra ur när hon säger "Ja hurrudu, det har jag provat och det är ingen höjdare".
Varpå Lars Ohly återigen kastar ur sig "Ja det har fungerat jättebra för oss iallafall och det skulle säkert fungera bra för många andra"

Undrar hur många svenskar som satt hemma i soffan och bara gapade.  JAG gjorde det iallafall! Och när jag kom till sans hade jag bara lust å ge den jäveln ett nackskott! Tror han att det är den ENDA orsaken till att det mest är mammor som stannar hemma längst??!!

FAAAN va less jag är på dessa förbannade jävla politiker som sitter där med sina groteska mängder med pengar, stora hus, fina bilar, städhjälp å hej å hå.

JAG TYCKER LARS OHLY SKA TA OCH PUMPA TILLBAKA DOM DÄR HJÄRNCELLERNA SOM FATTAS!!!

Kommentarer
Postat av: Lillebror

All makt åt Lars, vår befriare!

2010-09-08 @ 09:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0