Vart tog dagen vägen?

Morgonen började med att Peters väckarklocka ringde 1 timma för tidigt och väckte hela familjen. Närmare bestämt kl 4.50 PIP! Lite LÄTT irriterande, för Theo totalvägrade ju att somna om. Jag hade ammat tre ggr på natten, hade huvudvärk och nacken höll på att ta kål på mig så jag var så trött så jag ville bara gå å gräva ner mig nånstans.
Tack å lov tog Peter med sig Theo ner så jag fick sova en stund innan han skulle iväg till jobbet.

Morgonen rullade på rätt bra förutom att Theo vaknat på sitt busigaste humör. Det klättrades, revs och slets i det mesta. Amma i lugn och ro var bara å glömma. Påklädningen gick helt okej och lämna på dagis med. Sen fick jag gå hem och sätta mig i lugn och ro och äta lite frukost. Skönt :-D

Bvc besöket gick mindre bra tyvärr... Lillfisan har bara gått upp 105 gram från förra veckan. Och det är för lite tyvärr... Så jag hoppas innerligt att hon har gått upp ordentligt till nästa vecka. Nu känner jag mig lite orolig igen att mjölken inte räcker till. och jag som hade en så bra känsla den här gången... Ja, vi får se till nästa vecka helt enkelt.

Sen bar det av hem till Maria för att mysa där en stund. Blev bjuden på supergod lunch och sen fikade vi upp oss med mammas hembakta bullar :-P Tyvärr ett snabb besök den här gången. Vi får träffas snart igen :-)

Efter det hemåt Ytterharnäs igen för att hämta gofisen på dagis. Han hade kvittrat som en fågel hela dagen sa fröken. en lyckad dag :-)
Sen hemåt igen för att grejja lite fika till goaste Joey som kom på besök. Åhhh så rund å go hon blitt om magen nu. Väntar med spänning på bebisen som kommer i slutet av januari :-)

Nu är man en slagen hjälte känner jag... nacken gör så JÄÄÄÄVLA ONT! Alvedon och sängen.

//Slut och förbi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0