Sleeten

Jag är sjukt sjuuuuukt jäkla trött!! och jag som lovade mig själv att INTE klaga eftersom Agnes sover så jäkla mycket bättre än Theo någonsin gjort. Men... Så har vi ju lilla Theo fortfarande som OXÅ vaknar på nätterna.
Det blir inte mycket sömn för någon av oss längre. Jag kan inte direkt sno åt mig båda sovmornarna på helgerna nuförtiden eftersom Peter är vaken lika mycket som jag på nätterna. Stackarn..... Fy fasen och gå och jobba sen och vara trött. I slutet av veckan såhär är man rejält sliten i kroppen.

Snart ska vi stoppa i oss lite frulle härhemma och sen bär det av till dagis med Theo. Sen ska jag grissova vill jag lova!!! Hoppas bara Agnes går med på den planen......

//Godmorgon i stormen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0