Första morgonen själv

Tre kids och en ensam mamma uppe själva = lätt kaos!

Dammsugaren stod framme på golvet imorse. Agnes var jättehungrig och var tvungen att ammas.
Varje gång jag försökte sätta mig och amma så försöker Theo sätta i kontakten i vägguttaget. stackars Agnes... vet inte hur många ggr jag fick lägga till och lägga ner innan hon äntligen fick mat. *puh*
För att inte tala om dom två ggr han drog sin stol till köksbänken och skulle klättra.

Theo spillde hallonjuice på soffan. *SUCK*  När jag försöker ta reda på det så är han i ett litet vips på och ska klättra på Agnes. En st fladdrande mamma fram och tillbaka.

Tack å LOV för att Rasmus är hemma nu. Men det är han ju inte jämt...... :-/

//Funderar.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0