♥ Dag 6 – Min dag

Den här skulle jag ha bloggat om igår istället. Då hände det iallafall lite grejjer.
Idag har det faktiskt inte hänt nånting roligt. Vår dag har sett ut såhär:

Jag har varit vaken sedan ungefär 3.30 när Agnes skulle äta för tredje gången. efter det somnade hon inte riktigt om igen. Och kl 4 kom Theo över till oss. Tog lite tid innan han somnade om. För att sedan vakna för dagen kl 6. Då hade jag inte somnat om ännu..... Kan säga att jag hade ångest och önskade jag bara kunde dra täcket över huvudet och sova vidare.
Iallafall så vaknade vi av att det var snöstorm och dryga -10 grader. Så det skulle bli en innedag om inte vädret ändrade sig. Morgonen var jättemysig. Agnes sover rätt mycket på mornarna så jag och Theo får mycket tid för oss själva att mysa.
Åt frukost runt 8.30 och kl 10 sov han 1 timma.
Vaknade, busade lite. Och sen åt vi lunch. Pyttipanna, inte alls poppis. han åt bara rödbetorna :-)
Såg att solen började bryta fram lite. Men Agnes sov som en stock och jag ville amma henne innan vi gick ut. Men ja... hon vaknade rätt sent. Så det blev inget gå ut. Istället sov theo 1 timma till mellan 15-16.
Jag var rejält trött vid det här laget efter min sömnlösa natt. Orken tröt rejält. Så jag hoppades få vila en stund jag med. Men såklart så vaknar Agnes när Theo somnat. Så det var bara å glömma..... 

Kl 16.30 kom Peter hem. Det lagades middag och åt.
Kl 19.30 somnade Theo. Och ungefär samtidigt kom Rasmus hem. :-)
Han duschade och sen nattade jag honom.

Nu är kl 20.30 och jag och Peter sitter framför tv:n. Agnes småsover lite här bredvid. :-)
snart ska vi med hoppa i säng. För vi behöver VERKLIGEN få sova.

Så.. det var vår händelserika dag... eller nått.

//Tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0