Gråtit en skvätt

Sådärja, då var första dagen då utbildningen avklarad. Kl 17.10 klev vi utanför dörrarna på lokalen. Å herrejävlars så trött i huvudet jag är. Och då började vi 10.30 idag. Imorrn börjar vi 9 och kör lika länge :-\
Det är ju ett system jag inte känner till riktigt. Mycket är helt nytt för mig, så när det var dax för labövningarna (som var skrivna för personer som kan lite redan) så satt man som ett stort frågetecken och kliade sig i huvudet.
Det var ju tur att Hasse satt nästan bredvid så man fick lite hjälp på traven. Och tur att det var en testmiljö som man fick rodda i hur man vill. Man kunde inte pajja nått :-)
Men det är verkligen kul måste jag säga. Det känns jätteskönt att gå det här så man har lite mer koll på hur man ska testa och grejja när vi kommer hem till Gävle igen sen :-) Det är ju lite svårt att testköra ett system man inte har en susning om hur det fungerar. Men nuså :-)

Efter utbildningen så körde vi direkt tillbaka till hotellet och tog en pytt i panna i hotellrestaurangen. Vi hade absolut ingen ork att ge oss ut på stan och leta restaurang. Kl kändes för mycket oxå.
105 kr klingade inte sådär jäkla bra i mina öron för en pytt i panna. Men jädrars va mat det va på den tallriken. Och två hårda mackor var med massa ost. Vi rullade nästan tillbaka till hotellrummen. hehe
Ingen ork hade vi att göra någe mer heller. Vi sa godnatt och så gick var och en till sitt.

När jag kom in på rummet igen så gick jag in på msn och bad Peter koppla upp sig på webkameran.
Och så fick jag se allra älskade lilla prinsen Theo. Satt och mös och gosade i famnen på Peter och var sådär alldeles toksöt. Och så kom tårarna..... och dom kom och kom och kom. *suck*
Herregud va känslig man är nu då..... Och dom fortsatte komma efter vi kopplat ner. För han var tvungen att lägga Theo.  Guuuud, att man kan sakna såhär.... Fast det bara är några dagar.  Men jag är väl överkänslig kanske....

Ja.. nu blir det tycka synd om godis igen då. Och kanske en film...

Kommentarer
Postat av: Petra

Finns väl en ganska naturlig förklaring till att hormonerna flödar! :) Håll ut ett år så ska du se att det blir bättre :) STOOOR KRAM

2010-05-04 @ 23:18:55
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: mia

haha tack :D

2010-05-04 @ 23:58:29
URL: http://attiosju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0