Det händer mycket :-)

Japp det har varit en händelserik helg minst sagt. Igår började dagen redan kl 5 när Theo slog upp sina bruna och tyckte det var morgon. Trött som ett as släpade jag mig ändå upp och dagen började. När Peter vaknade gjorde jag mig klar och drog iväg in till stan en sväng för att leta klänning till bröllopet, handla och gå på apoteket.

Vid 14 taget så kom mammsen och pappsen hit för att vara barnvakt till Theo :-) Mammsen gjorde så jäääkla god kalops! SOM jag har längtat efter den där kalopsen :-D GOTT!!!
Theo var bra humör och delade ut pussar och gos till höger och vänster :-)
Kl 19.30 efter att jag lagt Theo var det dags att dra iväg in till stan. Big Comedy väntade på koncerthuset :-)
SJUKT bra var det!! Vi skrattade alltså i nästan 2 timmar. Helt magiskt och underbart att få komma iväg själva bara jag och Peter. Tack mamma och pappa!





Idag bar det av mot Hudik för att ÄNTLIGEN få träffa lilla Maximilliam. Han blir ju stora killen snart, hela 1 månad :-) Så det var verkligen på tiden att vi fick träffa honom.





Vi åkte ut till Storsand och tittade på bygget av det nya huset :-) Snart kommer huset och då händer det väl grejjer. Och självklart så tog Johan ett årets första bad. Jag är helt klart imponerad! Ett plus i kanten för den Johan ;-)









Tack för ett jättemysigt besök i Hudik! :-D


Kommentarer
Postat av: Johan

Jag hade också varit imponerad om jag var du! :D

2010-05-02 @ 23:23:30
URL: http://johanfrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0