Äntligen hemma!!

Den här dagen har nog varit den segaste dagen någonsin. Men så är det väl sista dagen och när man längtar hem.
Dagen började som vanligt med den SUVERÄNA hotellfrullen. Så jääääkla gott!!!


Enligt Hasse så äter jag som en häst! Hmmm......


Hotellrummet var väl inte det snyggaste jag sett... Men sängarna va sköna. Kuddarna FRUKTANSVÄRT osköna däremot!

Efter frulle bar det av mot utbildningslokalen som låt i Sectras byggnader ute på Aspholmen i Örebro.
Litet kontor om man jämför med deras kontor i Linköping. Här i Örebro sitter bara RIS folket tydligen.
Lokalen vi satt i var suverän. Den bästa jag någonsin varit i. Jag som ALLTID dåsar ihop och har supersvårt att hålla koncentrationen när jag sitter på möten eller utbldningar. Jag höll koncentrationen hela dagarna :-) Förmodligen för att luftkonditioneringen var jättebra och han öppnade fönstrena titt som tätt. Man svettades ju inte iallafall....


Utbildningslokalen




Utbildningspärmen




Vet inte hur många sånna här jag drack.... många bidde det nog.

När klockan slog 15 och det tog slut så praktiskt taget rusade både jag och Hasse ut och drog iväg på en gång :-)
Det gick kanske lite fort hem.... :-P Jag var hemma igen runt 18 tror jag.
Så jag hann både träffa och lägga Theo. MYYYYS att träffa mina älsklingar igen. Nu fattas bara Rasmus och honom får jag träffa imorgon :-) Kanske drar vi iväg hela familjen till Kolbäck, vi får se om vi orkar.

JUST JA!!! Igår träffade jag världens sötaste Tiinis :-D Käkade kinamat och pratade ikapp all den här tiden det var sedan vi träffades. Det var en hel del :-) Saknar dig!!! Hoppas vi ses snart igen! Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig med... alltid lika kul o träffa dig! Puss på dig min fina vän!

2010-05-06 @ 21:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0