Passar på

Just nu är det lugnt i huset. Peter sover, Rasmus är på fotboll och Theo leker. 

Jag har ju som jag skrev ruskigt svårt att somna när inte Peter ligger där i sängen. Men efter mycket bök och stök med Theo som vaknade, fick välling och äntligen somnade om runt 2. Så kunde även jag somna, som en stock faktiskt. För att bli väckt igen av telefonen som ringer. Peter har glömt dörrnycklarna och vill att jag öppnar!! *suck* Tyvärr väckte han inte bara mig utan Theo oxå. Rusa ner och öppna dörren med en skrikande Theo däruppe (en st full som en kastrull Peter klev in). Sen rusa upp igen och försöka få honom att somna om. Tror klockan var strax efter 3 när jag äntligen fick somna igen. För att vakna IGEN av en hulkande Peter nere i köket.  Men va faaaan!!
Till slut fick jag väl somna... vet inte vad klockan var. Men Theo vaknade iallafall 6 som vanligt. Vintertid då, som blev 7 istället nu sommartid. Så det blev inte mycket sova direkt..... Men men.

Skulle vilja hitta på något idag.... Typ åka till leklandet eller nått. Tror Theo skulle gilla det iallafall :-) Får se hur man orkar efter den här natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0