Saknar....


Jag saknar min gos därhemma!! saknar dig min kärlek! Det är jättemysigt att vara här i Kolbäck. Men ett par dagar ifrån är nog :-P hihi

Jag är ledsen att senaste dagarna bara varit klag i bloggen. Men herrejävlars va sliten jag är!
Nu är kl 21.37 och det är först nu jag fått sätta mig ner utan barn för dagen. theo har varit stört omöjlig att få att sova! Jag har hållt på att natta barn sen kl 18.30 ikväll. Det är alltså 3 timmar!!!
och dagen började redan 4.30 för mig. Så jag kan säga att jag är sliten.....
Jag vill sova, jag vill duscha, jag vill ha egentid, jag vill umgås med mamma och pappa.... det finns många vill. Vilket ska man välja?
Aldrig hade jag kunnat drömma om att den här veckan skulle vara så slitig..... *suck*
Jag önskar att JAG vore piggare i mig själv... men det är jag inte just nu. Humöret är som en berg och dal bana minst sagt. Jag känner mig fet, äcklig och ungefär som jordens mest oattraktiva människa just nu.
Det är en HEMSK känsla!!  Jag vill må som en prinsessa! Jag vill vara en pigg och glad mamma till mina älskade barn!! Jag vill orka hur mycket som helst!!

Näe.... inte just nu, inte idag.... Det här blir dagens sista bloggning. Det blir en dusch och sen sängen ikväll. Tyvärr... det måste bli så idag.

Kommentarer
Postat av: The big brother in Norrtälje

Men hallå!!!!!! På vilken planet är du född min kära lillasyster! Klart Theo vaknar tidigt om du söver han tidigt, inte ens en BÄÄÄÄÄÄBIS sover mer än 10 timmar... Ge han en glass så är han vaken en stund till(de kommer vi göra när vi är barnvakt:))



//Herr o Fru Ekdahl

2010-07-02 @ 23:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0