Jag vill fira!

Såhär i efterhand ungefär 2 dagar försenad. Så vill jag ändå fira min älskade mamma och pappa på sin (håll i er nu) 45:e bröllopsdag!!! Kan ni tänka er!? En annan gifter sig väl så sent så man grejjar det inte bara därför. Det är ju inte HELT vanligt att man går och gifter sig som 20 åring nuförtiden :-)

Iallafall! Utan att ens disskutera, så har jag VÄRLDENS absolut bästa mamma och pappa.
Som alltid alltid funnits där i vått och torrt och ställt upp i ur och skur. Vad det än gällt. Och som fortfarande finns där vad det än gäller :-)


Visst är dom fina!

Grattis i efterskott på er bröllopsdag älskade mammsen och pappsen!
Jag älskar er mer än ord kan beskriva!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hälsa och gratulera!!!

Kramar från Carina & Eje i Hudik

2010-06-28 @ 11:29:46
URL: http://storsandsnytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0