Uppe med tuppen


Kl 5:20 imorse tyckte Theo att det va dags å gå upp för dagen. Men jag klagar faktiskt inte, för han hoppade över nattmålet och trots att jag gjorde en del egna uppvaknanden under natten av någon konstig anledning så kände jag mig rätt så piggelin. Det gjorde däremot INTE Peter som igentligen skulle gå upp. Så han fick ligga kvar och sova :-)
Hoppar lillfisen över nattmålet och vaknar 5.20 tänker då inte jag klaga :-)

Han har kommit på att det är kul att flytta på saker... Och då menar jag mest leksaker. Som garaget, verktygsbänken och sånna stora saker han har. Vet inte vad han fått för sig men... det ska gärna stå ute i köket iallafall i en hög. Klättra på stolar har oxå plötsligt blivit kul. Han har en sån liten stol som är lagom för honom och den är JÄTTEKUL att klättra upp och stå på :-\ Vad gör man.... Han får väl prova på så får man vara med om något skulle hända.
Sätta på spisen i smyg är oxå nått som är jättekul nuförtiden. Även pilla och trycka på dekodern och ja, allt man inte få pilla på. Helt otroligt va bus det kan härja i en sån liten person.

Nu luktar det bajs här...... urk...

Godmorgon iallafall. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0