Lite party idag då!


Kors i taket! Idag ska jag faktiskt ut på lite rajtantajtan. Och även Peter ska ut på sitt håll han med faktiskt!
Älskade mammsen och pappsen är så supersnälla så dom kör hit och är barnvakt så att vi för en gångs skull kan gå ut samtidigt. Det har inte hänt sen Theo var typ 4 månader och vi var på Piccos 30 års fest.
Det händer inte ofta med andra ord.
Och det här kommer bli sista gången jag går ut och dansar med tanke på att magen inte direkt blir mindre :-P
Har ju bara varit ut 1 gång sen efter Theo föddes oxå iochförsig.... Men ikväll så ska jag få ut och dansa av mig lite i sommarkvällen :-D
Peter ska över till Jonas och Halima på en superfest. Typ 50 pers bjudna lr nått. Hade kanske hängt med jag med om jag vetat att även jag var bjuden....... Men tjejfest med brudarna är ändå roligare ;-)
Sen träffas vi ju ute sen och åker hem tillsammans :-)

Just nu sover Theo och jag sitter en stund i soffan och slappar. Peter håller på att grilla kött som vi ska äta ikväll när mammsen och pappsen kommer.
Det kommer nog bli en toppenkväll :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0