Playdate

Idag har jag och Theo varit på playdate hemma hos Karolina och Maja :-) Maja är dryga 2 månader äldre än Theo, alltså 9½ månad. Och hon GÅR! Det är VÄLDIGT tidigt anser jag :-) Duktiga tjejen :-)
Vi får väl se om Theo börjar ta lite steg runt borden snart.

Tyvärr glömde jag i allt prat och fika bort att ta några bilder. Men på onsdag ska vi på sång och lek stund på Olofsgården. Det ska bli jättemysigt. Theo älskar ju musik och sång. Synd bara att man sjunger som en kratta. Iallafall så är det varje onsdag ett tag framöver här nu. Får se om Peter fortsätter gå när han ska vara pappaledig from 1 mars sen :-P

Iallafall så provade jag att ge Theo pannkaka idag. En STOR hit blev det :-) Gotti gott. Synd bara att jag inte tycker det är nån riktig mat. Inget jag kallar middag för en liten en iallafall. Men kul att han tyckte om det iallafall :-) Det och kalvfrikadeller är något han gillar. Ett framsteg iallafall :-)

Nu står det volleybollträning på schemat :-)

Kommentarer
Postat av: Lindah

Ja oj det är tidigt att gå vid 9.5 månad. Samuel tog sina första stapplandes steg vid 10 mån. Men gick inte ordentlgit på heltid förrän vid 12 mån. Theo kommer oxå börja gå tidigt tippar jag på

2010-01-21 @ 18:08:11
URL: http://www.grodfamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0