Hyfsad

En hyfsad natt har det varit. Förutom att Theo numera ligger mellan oss eftersom han är sjuk. Det är väldigt svårt att sova då faktiskt. Med en liten plutt som snurrar som en propeller, sparkar och snorar hela nätterna.
Men det funkar det med om man är riktigt trött :-P
Men han har iallafall sovit mellan 19:20-00 för att där vara vaken en timma. Sen somnade han om och sov till 5 när det var gomorron. Till en 6 fick vi honom att stanna i sängen iallafall efter välling och gos. Men sen gick Peter upp med honom.
När jag kom ner vid 9 imorse låg Peter och sov med Theo på magen. Och Rasmus satt och kollade på tv.
Efter några minuter vaknade dom båda två och Peter gick upp och fortsatte sova. Stackars min älskling, han är helt trasig nuförtiden. Vi är väl trasiga båda två, men Peter sliter som ett djur med snöskottning, förkylning, jobb och sömnlösa nätter. Det är ingen hit direk.
Nu hoppas jag det lättar upp för oss snart. Vi behöver verkligen det innan vi går under helt.

Det är så JÄVLA irriterande att det äntligen äntligen börjat ordna sig med nätterna. Han sov ju 20-4.30 i ett sträck i ungefär 1 vecka. SEN kom den här förbannade förkylingen och bara totalpajjade ALLT! Fan! :-(
Nu är det bara att börja om å slita med nätterna igen. börja om från början *suck*

Nä nu ska jag ta en kopp kaffe till och försöka gilla läget bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0