Det skulle jag aldrig sagt

Det där med att Theo sov bra igår.... Det skulle man ju aldrig sagt. Det är som vanligt. Yttrar man nått får man sota för det styggt sen. *suck*
Visserligen har han bara ätit 1 gång i natt med. Men han har vaknat miljoner gånger känns det som. Precis när jag hunnit sluta ögonen och börjat flyta bort så har han skrikit till lr flaxat med armarna lr nått.
Kl 4.30 var jag bara tvungen att halft snyftande be Peter om hjälp så att jag åtminstonne fick sova en liten stund.
Men det var inte så jäkla lätt.... Han blir ju inte direkt mer stilla av att ligga hos Peter. Kan ju säga att jag aldrig somnade. Slumrade en 30 minuter, men mer än så blev det inte. Och kl 5.30 var det God morgon för Theo.
Så inatt har jag inte sovit alls! Bara småslumrat då och då. Och just nu känns det verkligen inte som att det kommer att räcka hela dagen.
Gick upp och lade mig med Theo och sov igen vid 7.15 taget. Tyvärr hann jag precis somna bara innan han vaknade igen 8.15. *suck*

Känns sådär extra roligt när jag vet att jag måste in till stan idag och handla födelsedagspresenter.
Plus att jag har träning ikväll kl 18.

TACK å lov för starkt extra mörkrostat kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0