En bra natt

Ja, för Theos del då alltså. Han somnade ju runt 7 och sen vaknade han runt 4.50. Satt i sängen och ropade lite lätt. När jag kom in gav han mig sin kudde och sen sträckte han sig efter mig. Sova hos mamma och pappa såklart :-) Han drack en flarra välling och sen somnade han om. Om inte Peters väckarklocka hade skrålat i 200 db i morse hade han säkert sovit vidare ett tag till. Han är SÅ duktig vår kille! Vem hade kunnat tro att han skulle sova såhär bra i eget rum!

JAG å andra sidan har väl inte sovit den bästa natten i mitt liv. Såklart blev vi fast i en Irene Huss film igår kväll. En sjujäkla äcklig film! Fy fan! Fallet dom jobbade på var en styckmördare. ÄÄK! Jag brukar inte vara kräsmagad sådär för filmer. Men den här satte sig i huvudet. hua! Så filmen plus ungefär 5 kissningar i natt höll mig rätt så vaken. Så ja, mamma Kristin är lite sliten i kroppen idag känner jag.

Ja, så nu följer iallafall 10 veckors stup i kvarten kissande både på dagarna och nätterna. Grattis till mig!

Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0