Då vare dax igen då....

Japp sådärja, det var inte många dagar skolan behövde vara igång förrän man blir sjuk igen. Rasmus är dyngförkyld och jag vaknade inatt av en överjävlig halsont. FYFAAAN rent ut sagt! Jag kan knappt svälja alltså. Det bränner som eld ända upp i gommen på mig. :-( Alvedonen jag tog inatt funkade inte ett jävla skit heller. BLÄÄÄÄ  Happ... så nu äre väl bara å vänta på att Theo ska bli sjuk. *suck* Lagom till dagis börjar antar jag.

Sen fick jag veckobladet från skolan där Rasmus går. NATURLIGTVIS är det nån jävla unge som släpat dit löss igen! FAN va less jag blir alltså! Så nu sitter jag här och kliar huvet av mig. För så fort jag hör ordet löss så kliar det fanimej på hela kroppen.

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Godmorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0