Ångestframkallande nästan...


Full rulle från morgon till sena kvällen igår. Gick och lade mig totalt slut i hela mig. Och har inte fått sova inatt alls.
Kl 3 vare kört, då stod Theo i sängen och var klarvaken. Men runt 4 med hjälp av välling somnade han om.
För att sedan vakna kl 5 igen! Även Rasmus kom upp en sväng då och undrade om det var morgon.
PANIK!!!! Ungefär 5.30 somnade jag väl om. Och kl 6 ringde Peters klocka. Tror ni Theo fortsatte sova? Neeeee!
Klarvaken och pigg som en lärka. *suck* Rasmus var upp en sväng då med men fick bums gå i säng igen. Han behöver verkligen sova längre.

Så... jag kan väl inte påstå att det känns någe bättre idag direkt. Det är mulet, regnigt och kallt ute. Trött och sliten i hela jäkla kroppen är jag. Och idag har jag två barn som ska underhållas och stimuleras.  Jag som hade hoppats på en bättre dag idag.... 

Bryt ihop och kom igen! Som dom brukar säga på jobbet..... hmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0