Natten...

Theo somnade för natten vid 21.30 igår kväll. Jag fick väl somna strax efter 23. Kl 00.10 ringer Peters förbannade jobbtelefon! Tydligen så är det nått jätteläckage i en lägenhet på bygget. Den som bor där hade ren panik och ringde Peter. TYVÄRR!! Så vaknade ju Theo av detta. Efter 10 minuters klapp i rumpan, sjungande och kämpande med att han skulle somna om var det ett faktum. han va vaken. *suck* Tittade på klockan och insåg att jag fått sova 1 timma. *gäääääääsp*
Det var bara att lägga sig och amma. När Peter kom in i sovrummet var jag så grinig så jag kunde inte låta bli att fräsa lite. Jäkla puckon som ringer mitt i natten!! Fattar dom inte att du oxå har familj! Stackars Peter... han sa ingenting utan la sig bara i sängen igen. Dumma jag.... dumt å fräsa. Puss älskling!

Strax efter 1 var han iallafall färdigammad och jag fick försöka somna igen. Sa för mig själv att har jag en jäkla röta får jag sova till kl 3. Och det var så sant som sagt det. Strax efter 3 vaknade han igen.
Amma amma amma. *gääääsp* den här gången var jag så trött så jag somnade med honom bredvid mig i sängen. Vaknade 4.30 och lade över honom i sin säng. Han sov tack å lov vidare. Hörde Peter sätta sig upp. Stackarn va supertäppt i näsan och kunde inte sova. 
Nästa gång han vaknade var kl 6. Och efter det fungerade jag som levande napp åt honom fram till 7.30 ungefär.
Då gick Peter upp med honom. Ingen höjdarnatt för nån av oss med andra ord.....
Idag ska vi åka iväg till valbo och handla madrass till spjälsängen. Håll tummarna HÅRT för att det funkar med spjälisen nu. För den andra sängen är helt enkelt för liten för honom nu.


Igår läste vi bok och det gillades skarpt


Idag tog vi en promenad ner till havet


På vägen hem tokslocknade han. Måste vara den härligt friska luften


Sånna här höstdagar får det gärna bli fler av :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0