Jag ska INTE sova

Nu har jag fösökt lägga Theo i en timmas tid. Han somnade först i knät på mig när vi satt och sjöng vaggvisor och tittade i bok samtidigt. Gick upp och skulle lägga honom. Och vips så stod han på alla fyra och var klarvaken och log sitt aldra största leende. *suck*
Okej, försökte lägga honom bredvid mig i sängen. Efter mycket om och men så somnade han. Men inte sådär riktigt ändå... Han låg å röck liksom. Ungefär som det pirrade i honom på någe sätt. Men jag försökte ändå lägga över honom i sängen. Och vad händer!?
Upp på alla fyra och dom där klarvakna ögonen tittade på mig. Näe... nu gav jag upp och han fick följa med mig ner igen. Så nu sitter vi här... kl är 21.10. Nu börjar han bli gnällig oxå.... Men sova, det ska vi INTE göra tydligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0