orkar inte...

Näe jag orkar typ inte blogga i dag heller. Idag har varit en sån där tröttdag när jag bara är helt slut.
Det har varit full rulle hela helgen så idag har jag varit bra sliten faktiskt. Sov en stund mitt på dagen och det brukar jag faktiskt inte göra.

En ny vecka med jobb väntar. Kollegan på jobbet har fått kraftig ryggskott och en nerv ligger i vägen så stackarn har asont. Han blir förmodligen borta ett tag. Så jag känner mig lite lätt nervös och orolig inför hur det ska gå att klara av röntgen själv.......
Torsdag och fredag är det verksamhetsplanering i Orbaden oxå. Känns inte som jag har sån där superlust att åka iväg på det riktigt heller så dåligt som jag sover om nätterna. Plus att jag har svårt att hålla igång en hel dag från morgon till kväll sådär och sen börja om igen dagen efter. Sist jag gjorde så i Stockholm var jag helt slut hela helgen sen.
Skönt att man få rett eget rum iallafall så man slipper väcka nån stackare flera ggr på natten.

Känns så jäkla drygt å vara såhär klen nuförtiden. Irriterande.... Och man har svårt att acceptera att det är så. Men så är det iallafall. Och det lär väl knappast bli bättre heller....

Visst är det mysigt att vara gravid. Och jag känner mig väl rätt harmonisk ändå och mår ganska bra måste jag väl säga.
Så man ska väl inte klaga för mycket antar jag. Och det är ju faktiskt bara en period av ens liv. Så man får väl försöka hänga i nu dom sista veckorna.

Nu blir det till å krypa ner i soffan och mysa :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0