Altan!!

Äntligen ska vi få en altan!! Peter håller på för fullt att bygga nu och den kommer bli klar under dagen säger han :-) LYCKA!!  Tänk å kunna sitta därute och sola i sommar och inte behöva bry sig om dom äckliga myrorna vi har i gräset. Där ska jag, Rasmus och bebis mysa i sommar :-)

Iallafall så har den här natten varit ovanligt bra. Bara tre kissningar under natten och mellan har jag faktiskt sovit.
Kan bero på att jag gav upp igår och faktiskt tog mig två alvedon mot förvärkarna jag har. Och det hjälpte så jag kunde slappna av mycket mer och somna skönt :-) HUR underbart som helst.
Rasmus vaknade 7 imorse och det kändes rätt ok eftersom jag sovit hyffsat.

Fotbollsträning kl 10-11 för Rasmus på nynäs uteplan. SNORKALLT!! Gävle är ett förbaskat blåshål!!
Tryckte i Rasmus lite lunch när vi kom hem och nu är han över och leker med grannarna. Själv sitter inne. fryser och känner mig trött. Undra om man ska passa på å ta en lite tupplur.... Om jag KAN, för bebis har ett aerobicspass inne i magen just nu känns det som.

PÖSS




Kommentarer
Postat av: Petra

oh :) fint!! räknar du med att Peter ska jobba jämt eftersom han inte får sitta med dig, raz och bebis eller? :)

2009-05-17 @ 07:52:57
URL: http://[email protected]
Postat av: Eken

Hihi ja precis! Näe men det är ju vi som ska vara hemma i sommar mest :-P

2009-05-17 @ 10:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0