Sjukt nöjd faktiskt

Min nya bloggdesign är så jäklars fin!  Tack Mia :-D

Idag efter jobbet åkte jag direkt och handlade. Eftersom Peter har jobbat för 3 personer hela veckan så tänkte jag att jag skulle skämma bort min älskling ikväll. Så jag har lagat Nasi Goreng till varmrätt. Och till efterrätt har jag gjort en daimglasstårta som i denna stund står i frysen och fryser till sig lite. Om ett par timmar borde den gå att smacka i sig :-P
MUMS!!!

  

Vad jag inte riktigt va medveten om var att det tog ett jäkla tag å göra båda dom här sakerna. Speciellt daimglasstårtan som skulle göras i omgångar.
Men, det är han värd min älskling :-D Gott vare iallafall :-D

Imorgon ska han bjuda ut mig på middag i Gävle. Skulle kunna bli Church street :-P
Sen blir det mys hemma med melodifestivalen :-D

Söndag drar jag och Elin iväg till Stockholm för å kolla på Tinas Elverket när dom spelar sin första kvartsfinal mot Sollentuna. Blir en underbar helg det här :-D

Nu äre Let´s dance!!

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Tina

Måste finnas en stor risk att peter blir sken gravid med alla dina bakverk!! :=) Längtar till helgen då vi ses, men dock har du gjort mig nervös. Nlir nervös när ni ska komma o titta juh...Men kul ska de bli:=)

2009-03-13 @ 22:58:19
Postat av: Peter

Oj jag tror jag kände en spark i min mage. Älskling jag är också gravid. Åååå nej falsklarm....Skit hugg va det.

2009-03-14 @ 10:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0