En alldeles egen stil

Ja han har en helt egen stil vår lille gosse. Efter att ha ammat honom vid 8.30 taget så somnade han om igen i vår säng.
Jag gick upp och duschade och passade på att äta frukost medan han sov. När jag kom upp för att titta till honom så låg han såhär





När jag tittade in sträckte han lite på sig, putade med rumpan och släppte en liten tutare. hehe
Ja han är för go vår lilla gosse :-)

Idag har jag nog fått det första leendet iallafall. Det var inte heeelt klockrent men helt klart ett leende. Jag fick fjäska bra länge och säga HÄÄÄÄÄÄÄÄJJJJJJJ med min sockersötaste röst. Men det kom! och SOM man smälter :-)


Kommentarer
Postat av: mia

haha vilken stil :D undrar vad som e så skönt med den stilen :)

2009-07-02 @ 22:01:06
URL: http://attiosju.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag tycker det ser jätteskönt ut! :)

2009-07-03 @ 19:00:09
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0