Vi har bäbisar i vår brunn


4 cm lång från ben till ben. Det här var nog lille bebisen som va uppe på locket och vandrade.


Tar vi då en titt ner i brunne satt desto större bebisar därnere. AHHHHHH!!! Blev min första reaktion..


Pappa spindel. Uppskattningsvis drygt 2 cm kropp och ca 6 cm från ben till ben. Kolla tjockleken på kroppen!!!


Ååå så mamma spindel då. Något mindre kanske. Men bara aningens.

Det fanns några familjer därnere kan jag säga... Det kliar och kryper på hela mig just nu. *ryyyyyys*




Kommentarer
Postat av: mia

uuuusch och fy! hatar spindlar :S

2009-04-17 @ 19:08:40
URL: http://attiosju.blogg.se/
Postat av: Eken

Jag har fan aldrig sett större spindlar i hela mitt liv. BLÄÄÄÄÄÄ!!!

2009-04-17 @ 19:11:50
Postat av: Anonym

Tyckte helt seriöst att det kröp nåt på min fot när jag kollade bilderna. Blä.

2009-04-17 @ 19:34:03
Postat av: Naturvetaren

Vill bara påpeka att i spindelvärlden är pappa spindel i regel mindre än mamma spindel.

2009-04-19 @ 21:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0